NEMOKAMAS PRISTATYMAS VISIEMS UŽSAKYMAMS LIETUVOJE

Valiuta:

Grąžinimai

1. Atsiėmimo teisė (atsisakymo laikotarpis):

Pagal Direktyvą 2011/83/EUT vartotojai turi atsiėmimo teisę, leidžiančią jiems pergalvoti savo pirkimo sprendimą ir nutraukti sutartį be jokio paaiškinimo. Per keturiolika (14) verslo dienų nuo prekių gavimo klientai gali pasinaudoti šiuo atsisakymo laikotarpiu, grąžinti produktus savo sąskaita ir gauti atgal sumokėtą sumą, be jokių klausimų.

2. Atsisakymo teisės išimtis:

Klientas neturi teisės begaliniu būdu grąžinti prekių atveju, kai sudaromos sutartys dėl:

  • Nuolaidų taikomų produktų;
  • Prekių, specialiai užsakytų pagal kliento prašymą ir pagamintų pagal jo individualius reikalavimus. Į šią kategoriją taip pat įeina visi mūsų parduodami lipnūs produktai, tokiu kaip lipni korčių ritė, lipni korčių lenta, lipni korčių juosta, lipni spalvota korčių lenta, lipni dekoratyvinė korčių lenta, lipni 3D plytelės ir kt.;
  • Kai prekės nėra grąžinamos pilnuose paketuose, pavyzdžiui, grindinio produktai;
  • Cheminių produktų, tokiais kaip lako ir klijai, atveju.

3. Grąžinimo procesas ir terminai:

Prieš pradedant grąžinimo procedūrą, prašome laikytis šių žingsnių:

  • Praneškite mūsų komandai bent vieną dieną prieš grąžindami produktą, siųsdami el. laišką su informacija apie savo užsakymą ir prekes, kurias norite grąžinti;
  • Įtraukite užpildytą "Grąžinimo formą", kurią galima gauti pas mus darbuotojų prašymu, ir pirkimo įrodymą, grąžinant prekes. Juos prašome siųsti išskirtinai į nurodytą grąžinimo adresą, kurį pateiksime kontaktuodami su mumis, ir aiškiai pažymėkite paketą kaip grąžinimą;
  • Jei užsakyme buvo įtraukti "dovanos", įtraukite jas į grąžinimo paketą taip pat. Įsitikinkite, kad grąžinamos prekės yra gerai supakuotos, kad būtų išvengta pažeidimų per transportavimą. Pažeidimai dėl netinkamo supakavimo gali lemti grąžinimo atsisakymą. Grąžinimo išlaidas turi padengti klientas. Be to, įsitikinkite, kad pirkimo įrodymas saugiai patalpintas pakuotėje, kad būtų išvengta atsitiktinio praradimo, pamiršimo ar pažeidimo.

4. Grąžinimai:

Klientas atsako už visas tiesiogines išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu (pvz., pakuotės, apsaugos ir siuntimo į parduotuvę išlaidas). Parduotuvė klientui grąžins visą sumą, sumokėtą už pirkinius, tuo metu, kai buvo atliktas pirkimas.

5. Grąžinimo laikas:

Po patvirtinant prekių grąžinimą ir tikrinant jų būklę siekiant nustatyti defektų ar per didelio naudojimo nebuvimą, mes pradėsime grąžinimo procesą nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo dienos.

6. Prekių būklė:

Prekės turi būti grąžintos originalioje pakuotėje kartu su visais pridėtiniais gautais pristatymo metu. Klientas atsako už tinkamą prekių supakavimą siekiant išvengti pažeidimų transporto metu. Pirkimo kvito vertė turi būti tinkamai apsaugota pakuotėje, siekiant išvengti atsitiktinio praradimo, pamiršimo ar pažeidimo. Prašome atkreipti dėmesį, kad mes nepriimame grąžinimų siųstų grynaisiais atsiskaitymo būdu. Parduotuvė, pardavusi prekes kitam pirkėjui, neatsako už jokius defektus prekėse. Mes negalime svarstyti pretenzijų, susijusių su atsitiktiniu ar ketinamu pažeidimu, taip pat defektais, atsiradusiais dėl netinkamo ar nepakankamo naudojimo ir priežiūros. Visos skundų nagrinėjimo procedūros trunka keturiolika darbo dienų nuo jų gavimo. Sugedusioms prekėms atveju jos bus suremontuotos arba pakeistos nauja preke lygaus vertės. Jei pakeitimas neįmanomas (pvz., dėl nepasiekiamumo), KORK.PL sp. z o.o. klientui grąžins atitinkamą sumą arba pasiūlys kitas parduotuvės prieinamas prekes pasirinkimui.

7. Grąžinimo būdas:

Jeigu mokėjimas buvo atliktas banko pavedimu į parduotuvės sąskaitą, grąžinimas bus vykdomas per atvirkštinį banko pavedimą. Tačiau, jei mokėjimas buvo atliktas naudojant debetinę ar kreditinę kortelę, mes grąžinsime sumą į kliento kortelę, kuri buvo naudota atlikti pirkimą. Jeigu buvo naudoti mokėjimo procesoriai, tokiu kaip PayPal ar Klarna, grąžinimas bus atliktas į jūsų sąskaitą ten.

8. Klientų aptarnavimas:

Prašome susisiekti su parduotuve, kad patvirtintumėte tikslų grąžinimo adresą. Siuntos, išsiųstos į adresą, nesuderintą su KORK.PL, ir tos, dėl kurių nebuvo pateikta išankstinė informacija, nebus priimtos.

tel.: +48 616 616 911 (PL)
tel.: +48 793 995 445 (EN)
tel.: +49 159 04699518 (DE)
el. paštas: biuro(at)kork.pl

Darbo laikas: Pn. - Ptk. 8:00 – 16:00

9. Kalba ir jurisdikcija:

Visos grąžinimo politikos kylančios ginčų atveju taikomos 2011/83/ES Direktyvos nuostatos dėl vartotojų teisių. Ji nustato taisykles dėl informacijos, kuri turi būti pateikta dėl sutarčių, sudaromų toli nuo verslo vietos ir sutarčių, sudaromų ne nuo verslo vietos, taip pat kitų sutarčių, sudaromų ne toli nuo verslo vietos ir ne nuo verslo vietos. Be to, direktyva reglamentuoja teisę atsisakyti sutarčių, sudaromų toli nuo verslo vietos ir ne nuo verslo vietos, ir harmonizuoja tam tikras nuostatas, susijusias su sutarčių įvykdymu tarp verslo ir vartotojų, taip pat kitais šių sutarčių aspektais.

Saugios mokėjimai
Nemokamas pristatymas
Aukščiausios kokybės
Patenkinimo garantija